Veelgestelde vragen

 

Hieronder vind je de de meest gestelde vragen aan de klantenservice van Kinderplezier. Staat je vraag er niet tussen neem dan contact met ons op via ons contactformulier.
Wil je iets aan je abonnement wijzigen, ga dan naar Mijn abonnement.

Aanmelden

Hoe meld ik me aan bij Kinderplezier?

Je kunt jezelf aanmelden via onze website, e-mail en online acties bij partners van Kinderplezier. Ook kun je je aanmelden wanneer je gebeld wordt met een aanbieding door één van onze telefonische service agents.

Wanneer ontvang ik mijn (eerste) pakket?

Het kennismakingspakket van Kinderplezier kun je binnen 3 weken verwachten. Vervolgzendingen worden altijd in de 1e of 2e week van de opvolgende maand door bezorgservice Sandd in de brievenbus bezorgd.

Leverdata 2018

Kijk hieronder voor de verwachte leverdata van 2018:
05 januari
02 februari
09 maart
06 april
04 mei
08 juni
06 juli
03 augustus
07 september
05 oktober
02 november
04 december

Leverdata 2019

Kijk hieronder voor de verwachte leverdata van 2019:
04 januari
08 februari
08 maart
05 april
03 mei
07 juni
05 juli
02 augustus
06 september
04 oktober
08 november
03 december

Zit ik bij Kinderplezier vast aan een abonnement of lidmaatschap?

Bij Kinderplezier zit je nooit vast aan een abonnement of lidmaatschap. Je bepaalt zelf hoeveel pakketten de kinderen willen ontvangen, je kunt na elk ontvangen pakket eenvoudig afmelden.

Kosten

Wat kost een Kinderplezier pakket?

Een standaard pakket (4 boeken) bij Kinderplezier kost €14,95. Speciale collecties (2 boeken) kosten €9,95.
In Nederland zijn deze bedragen zijn inclusief order- en verzendkosten en btw.
Voor bezorging in België wordt €1,00 extra in rekening gebracht.

Zijn de verzendkosten bij de prijs inbegrepen?

Verzending in Nederland is gratis.
Voor bezorging in België wordt €1,00 extra in rekening gebracht.

Hoe kan ik Kinderplezier betalen?

De betaling van de kinderpakketten verloopt altijd gemakkelijk via automatisch incasso. Ook hoef je bij Kinderplezier niet vooruit te betalen, je betaalt pas ná ontvangst van het pakket.
Mocht de incasso onverhoopt niet lukken ontvang je automatisch een factuur via de mail of post. Vergeet dan bij de betaling niet je factuurnummer of klantnummer te vermelden. Ons IBAN nummer is NL88RABO0362198896.

Wat als ik meerdere kinderen opgeef, moet ik dan ook meer betalen?

Nee, wanneer je meerdere kinderen opgeeft hoef je niet meer te betalen, de kinderen ontvangen dan gewoon om de beurt een pakket speciaal op hun specifieke leeftijd aangepast. Je kunt tot maximaal 4 kinderen per abonnement opgeven.

Pakketten

Mijn kind(eren) vinden de pakketten te gemakkelijk/moeilijk. Kan Kinderplezier hier iets aan doen?

Kinderplezier stelt haar pakketten samen op leeftijd van jouw kind(eren), natuurlijk zijn niet alle kinderen gelijk. Wanneer je vindt dat het geleverde pakket niet aansluit op het niveau van jouw kind(eren) kun je dit voor het volgende pakket eenvoudig aanpassen door de pakketcode te veranderen.
Klik hier om direct de pakketcodes aan te passen.

Past het pakket door de brievenbus?

De pakketten van Kinderplezier passen door elke standaard brievenbus. Je hoeft er dus niet voor thuis te blijven.

Waar kan ik mijn klantnummer vinden?

Op de adressticker op elk pakket staat je klantnummer vermeld. Het klantnummer staat onder je adres. Het klantnummer bestaat uit 5 of 6 cijfers. Bijvoorbeeld: 123456

Voordelen

Voordeel voor klanten

Als klant van Kinderplezier profiteer je altijd van veel voordeel. Je ontvangt iedere maand automatisch 4 nieuwe kinderboeken speciaal afgestemd op de leeftijd en het geslacht van je kind in je brievenbus. Super handig. De winkelwaarde van het pakket ligt je gemiddeld op 20-25 euro en de prijs van het pakket bij Kinderplezier is slechts 14,95. Ook nog eens super voordelig dus!

Speciale aanbiedingen van partners

Speciaal voor klanten van Kinderplezier hebben we ook nog een aantal extra voordelen en speciale kortingen geregeld bij verschillende partners. Het is nu mogelijk om te profiteren van 5% korting op het complete assortiment loopfietsen, loopauto’s, blokkenwagens, houten loopfietsjes en trapauto’s bij Loopfietsenshop.nl. Op zoek naar een loopfiets of loopauto voor je kindje? Kijk dan snel op de site van de goedkoopste loopfietsenwinkel van Nederland en gebruik de speciale voucher code KPLZ. Alle bekende merken zoals Retro Roller, Simply for Kids, Pintoy, Puky, Yipeeh en Woezel en Pip zijn direct uit voorraad leverbaar.

Wijzigen & Stopzetten

Is er sprake van een opzegtermijn?

Je opzegtermijn is altijd gelijk aan je betaalperiode. Als je per maand betaald kun je dus ook per maand opzeggen. Je ontvangt dan na opzegging mogelijk nog 1 laatste pakket. Wanneer je per kwartaal betaald ontvang je na opzegging nog 3 leveringen.

Uitzondering is na het eerste- of kennismakingspakket, dan geldt er geen opzegtermijn en kun je direct afmelden. Best doe je dit wel voor de 25e van de maand, vanaf dan kan het vervolgpakket weer in verwerking zijn en dan ontvang je die dus nog wel.

Ik vind elke maand een pakket wat veel. Kan ik ook minder vaak een pakket ontvangen?

Natuurlijk kan dat! Het is ook mogelijk om 4 of 6 keer per jaar een pakket te ontvangen. Je kunt dit heel gemakkelijk direct online regelen. Klik hier om de pakketten van Kinderplezier 4 of 6 keer per jaar te ontvangen.

Hoe kan ik de levering van pakketten stop zetten?

Je kunt de levering eenvoudig stopzetten via Mijn abonnement. Je opzegtermijn is altijd gelijk aan je betaalperiode. Klik hier voor meer informatie en alternatieven.

Ontvang ik een opzegbevestiging na opzeggen?

Wanneer je het opzegformulier gebruikt ontvang je automatisch direct een ontvangstbevestiging van de website. Daarna ontvang je, meestal dezelfde dag, maar uiterlijk binnen drie werkdagen een opzegbevestiging.
Mocht je geen ontvangstbevestiging of opzegbevestiging ontvangen controleer dan aub je spam-folder, vooral bij Hotmail en Live mailadressen horen we soms dat er mails in de spam belanden.

Kan ik een pakket terugsturen?

Het is niet de bedoeling om bestelde en reeds verstuurde pakketten binnen het abonnement zomaar retour te sturen. Wanneer er iets mis is met een pakket of als er iets niet klopt neem dan direct contact met ons op en meldt het probleem zodat we een gepaste oplossing kunnen voorstellen. Retour zendingen zonder melding vooraf kunnen wij helaas niet accepteren en evt. (verzend)kosten worden niet vergoed. De betaalverplichting blijft dan onverwijld bestaan. Zie ook onze voorwaarden.